Eliberarea duplicatelor2025-10-07T07:59:37+00:00

Duplicatele pentru certificatele de membru sunt eliberate gratuit.

Documente necesare:

1. Cerere pentru eliberare duplicat adresată conducerii filialei (format .PDF);
2. Declarație scrisă a titularului, în care sunt cuprinse elemente necesare pentru identificarea actului și împrejurările în care a fost pierdut, distrus complet sau deteriorat parțial;
3. Copie de pe actul pierdut (dacă există);
4. Copia actului de identitate al titularului;
5. Dovada publicării, în Monitorul Oficial al României sau într-un cotidian de largă circulație, a anunțului de pierdere, furt, distrugere, deteriorare a documentului respectiv.

Documentele vor fi depuse la sediul filialei Mureș.

Duplicatele certificatelor de membru – în format tipărit se pot ridica personal la data comunicată cu ocazia depunerii solicitării.

Date de contact

Telefon: 0265-218.395; 0731316724

E-mail: [email protected]

Go to Top