
Duplicatele pentru certificatele de membru sunt eliberate gratuit.
Documente necesare:
1. Cerere pentru eliberare duplicat adresată conducerii filialei (format .PDF);
2. Declarație scrisă a titularului, în care sunt cuprinse elemente necesare pentru identificarea actului și împrejurările în care a fost pierdut, distrus complet sau deteriorat parțial;
3. Copie de pe actul pierdut (dacă există);
4. Copia actului de identitate al titularului;
5. Dovada publicării, în Monitorul Oficial al României sau într-un cotidian de largă circulație, a anunțului de pierdere, furt, distrugere, deteriorare a documentului respectiv.
Documentele vor fi depuse la sediul filialei Mureș.
Duplicatele certificatelor de membru – în format tipărit se pot ridica personal la data comunicată cu ocazia depunerii solicitării.
Date de contact
Telefon: 0265-218.395; 0731316724
E-mail: [email protected]
Certificatele de reconversie profesională/specializări
Vă informăm că certificatele de reconversie profesională respectiv certificatele de [...]
Gala Asistenților Medicali și Moașelor, Ediția III
Get the latest insights, market trends & inspiration!
Examenul de grad principal sesiunea 2025
Get the latest insights, market trends & inspiration!