Reluarea activității fără suspendare2025-07-21T20:42:47+00:00

Membrii organizației care întrerup exercitarea profesiei pot relua activitatea în anumite condiții.

Dacă nu au solicitat suspendarea din calitatea de membru pentru perioada de neprofesare sau concediul de creștere a copilului, vor trimite la cu următoarele documente:

  • Cerere de eliberare a avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei (format.PDF)
  • Raportul per salariat și decizia de reluare a activității de la angajator, anterior reluării activității.
  • Asigurarea de malpraxis valabilă de la data reluării activității și până la finalul anului calendaristic.

Valorile minime asigurate sunt:
10.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi sanitare cu paturi;
4.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
2.000 Euro – asistenţii de farmacie, asistenţi de igienă şi sănătate publică.
➢ Cartea de identitate.

N.B. Scrieți un număr de telefon în e-mail, astfel încât să vă contactăm rapid dacă este cazul.
– Titularul își asumă întreaga responsabilitate privind autenticitatea documentelor trimise.
ATENȚIE! Avizul este obligatoriu pe toată perioada în care exercitați profesia și poate fi eliberat doar dacă sunteți la zi cu cotizația.

Dacă dosarul este complet, veți fi programat/ă, prin e-mail, pentru depunerea actelor în format fizic la sediul OAMGMAMR Mureș, str. Fragilor nr. 7, Tg. Mureș, jud. Mureș, 540126
Dosarul incomplet duce la prelungirea termenului de soluționare a solicitărilor!

Date de contact:
E-mail:

Telefon: 0265-218.395; 0731316724

Go to Top